Monday 10 August 2015

Frame IKEA

Jallvik Frame (saiz A3). Baru gantung atas tv.

Saya dah lama berhajat nak tukar tiga frame atas tv. Frame yang ada sekarang ni kecil saiznya, beli di KAISON Paradigm Mall. Saiz besar takde masa tu.


Frame Kaison (saiz A4) yang asal saya letak di bahagian tangga.

Alhamdulillah dapat juga tukar akhirnya dengan frame JALLVIK IKEA. Separuh harga diskaun hanya RM19.90 satu (harga biasa RM39.90).

Actually, saya aim frame RIBBA yang berharga RM9.90 (harga biasa RM29.90) hmm..tiada rezeki, kecewa. Dah habis bila sampai IKEA malam tu. Walhal baru 1st day sale. Gigih saya ajak encik suami malam 6 aug (Sale start 06-23 aug 2015), takut barang habis pumya pasal.

Alang-alang jauh nak sampai IKEA,  saya ambil jugalah frame jenis JALLVIK ni. Nanti bising boss kalau tak beli apa-apa.

Pastu saya juga beli rak kasut PORTIS dua tingkat. Harga biasa RM89, member price jadi RM59. Cadang nak letak luar rumah, senang nak menyapu nanti. Berbaloi gak rasanya, rak besi. 



Rak kasut Portis. Muat letak dalam 5 pasang kasut bagi setiap para.

No comments:

Post a Comment