Monday 10 November 2014

Burger Byte Shah Alam

Ini kali kedua saya ke Burger Byte Shah Alam di Seksyen 7. Berhampiran dengan Giant dan bersebelahan dengan pejabat hostel luar untuk pelajar Uitm.

Kali pertama pergi, belum buka lagi. Hanya ada signboard kedai. Punya la semangat cari kedai Burger Byte di Shah Alam masa tu. Pusing-pusing seksyen 7 dan siap tanya orang lagi lokasi sebenar. Akhirnya jumpa tetapi kecewa sebab tak buka lagi. Hanya buka siang minggu tu. Saya pergi malam.

Ini gara-gara terpengaruh dengan kawan-kawan saya di group whatsapp sekolah yang duk cerita pasal burger tu. Owner dia Zizan Raja Lawak tu. Boleh je search di FB, type Burger Byte. Ada banyak cawangan. Sri Iskandar kat Perak pun dah ada.

Burgernya sedap. Tapi tak berbaloi bagi saya. Set burger ni berharga RM13.90 tidak termasuk air. Saya tak ingat set apa yang saya pilih. Pelik-pelik namanya. Hehe.

Kenapa saya kata tak berbaloi?

Sebab saya yang jenis makan tak berapa banyak ni pun rasa tak puas makan sebiji burger hehe.. Atau pun saya lapar ketika itu. Kalau murah, boleh order 2 biji.

Pinggan yang di hadapan sebelah kiri tu Naked Burger. Daging sahaja bersama mashed potato. 2 keping daging. Itu suami saya yang order. Katanya sedap.

Sesiapa yang belum try boleh la mencubanya!

2 comments:

  1. sedap, dia letak ape Haz?

    saiz burger mcm biasa je ek?

    ReplyDelete
  2. Aah ye saiz biasa. Sedap. Ada salad, cheese dan perasa dia dalam burger. Mungkin pada roti kut perasa dia atau pada daging. Lupa dah.

    ReplyDelete