Tuesday 26 May 2015

Nasi Beriyani Pak Anjang

Ahad lepas, saya ke  Seksyen 16 Shah Alam, area Padang Jawa. Mencari tapak mesin jahit di kedai alatan jahitan Karysma Store.

Menghampakan. Tiada seperti yang dimahukan. Saya mencari tapak untuk kelim tepi halus dan juga low shank.

Hmmm...Masa tu dah tengah hari. Perut dah rasa lapar. Cadang nak makan di area Seksyen 7. Tapi masa nak keluar tu, jumpa restoran Nasi Beriyani Pak Anjang baru buka di belakang kedai Karysma Store tu. Suami saya tiba-tiba terus teringin nasi beriyani dan laju je cari parking kereta. 

Tahun lepas, kami pernah makan di kedai Pak Anjang masa di Seksyen 13. Saya suka dengan nasi dan lauk nya. Bagi saya sedap berbanding nasi beriyani restoran Tirai Ratus. Tapi suami saya kata, biasa aje.

Harga nasi beriyani ayam dalam RM12. Puas hati dengan rasanya Walaupun nasi yang dihidang cukup-cukup aje kuantitinya untuk saya.

Dekorasi kedainya biasa-biasa aje. Ringkas dan selesa.

No comments:

Post a Comment