Thursday 11 June 2015

Trio Bukit Tinggi

Butik Trio di Bukit Tinggi terletak di dalam Jusco Bukit Tinggi di Level G. No lot G62 (berdekatan dengan butik Mango).



Ada itu Trio? Sebuah butik yang menjual pakaian untuk orang muda. Orang tua pun  boleh juga membeli belah di situ.

Saya pada mulanya memang tak familiar dengan Trio. Al kisahnya sebab saya bertanya pada adik bongsu saya di mana nak dapat cardigan labuh yang murah. 

Katanya di Trio. Maklumlah cardigan ni biasa orang muda remaja yang selalu pakai, tu yang saya tanya dia. Lagipun adik saya banyak koleksi cardigan saya tengok. Macam-macam warna ada.

Saya pun search di google. Tapi tak keluar pun pasal cawangan Trio. Yang keluar cuma status di Fourthsquare, orang tulis pasal shopping di Trio Bukit Tinggi.

So saya pun ke Jusco Bukit Tinggi. Dekat je dengan rumah. 



Inilah cardigan saya beli. Saya pilih warna hitam. Harga asal RM39.90, tapi saya beli dengan harga selepas diskaun 20%. 

Lepas ni, mudahlah kalau nak angkat kain ke, atau jumpa abang posmen. Terus sarung cardigan. Nak ke kedai atau pasar malam pun senang. 


No comments:

Post a Comment